#Optic World

Minden második magyarnak rossz a szeme
 

Minden második magyarnak rossz a szeme

Könnyen meg tudunk feledkezni arról, mennyire fontos, hogy lássunk. De gondoljon arra, hogy a környezetéből érkező ingerek 80%-át a szemén keresztül észleli – ezt a tényt ismerve máris felértékelődik ez az egyébként természetesnek tűnő „adottság”.

Optic World Optic World

címke tesztcikk
 

címke tesztcikk

Évtizedek óta megcsontosodott elméleteket oszlat el a stratégiai gondolkodásról a marketingkommunikációs könyv, amelyet a Telekom és a HVG Könyvek adnak ki közösen. Szabó Béla Attilával, a Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával beszélgettünk Les Binet és Sarah Carter könyvéről, a Hogyan ne tervezz?-ről, annak provokatív állításairól, a marketing rossz rutinjairól és beidegződéseiről, a Telekom digitális tüneményeiről és márkaküldetéséről.

Bosch Rexroth Bosch Rexroth